Přejít na obsah Přejít na navigaci

Nastavení cookies

Zde můžete nastavit používání souborů cookies podle vlastních preferencí.

Technické cookies

jsou nezbytné pro správné fungování webu. Technické cookies musí být vždy aktivní (nelze je individuálně deaktivovat), proto se pro jejich využívání souhlas neuděluje.

Analytické cookies

nám umožňují porozumět, jak web využíváte, abychom jej mohli zlepšovat. Analytické cookies umožňují měření výkonu webu (počtu návštěv a zdrojů návštěvnosti). Takto získaná data zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů ukazujících na konkrétního uživatele.

Personalizované cookies

ukládají informace o Vašem osobním nastavení webu. Personalizované cookies potřebujeme k tomu, abychom přizpůsobili web a jeho chování co nejvíce Vašim potřebám a zájmům.

Reklamní cookies

nastavují prostřednictvím tohoto webu naši reklamní partneři. Reklamní cookies nám umožňují zobrazovat takový obsah, který bude zajímavý a užitečný právě pro Vás.

O nás

Jsme zlínská, ryze česká firma, která se více než 30 let zabývá vývojem mzdového a personálního systému PERM 3, počítáním mezd a personalistikou.

Naše výsledky

Výsledky naší práce každý měsíc užívá více než 1 650 organizací
napříč různými obory činností.




Know - how

Mzdy nás baví - naše i ty cizí! Proto přes 30 let soustřeďujeme know-how v oblasti zpracování mezd s přihlédnutím ke specifikům různých odvětví. Umíme řešit firmy, státní správu, samosprávu, zdravotnictví i školství.

Náš tým

Bez kvalitních lidí by to nešlo a jsme rádi, že je máme! V průběhu let se náš tým rozrostl na 48 šikovných spolupracovníků, kteří se podílejí jak na vývoji systému a jeho fungování, tak i na zakázkovém zpracování mezd pro více než 200 zákazníků z celé ČR.

Spokojení zákazníci

O ty nám jde v prvé řadě! Naším systémem projde měsíčně více než 200 000 mezd. Zakládáme si na profesionální technické podpoře, špičkovém servisu pro zákazníky a dobré pověsti, kterou se nám podařilo u zákazníků si vybudovat.

Historie společnosti

2022

Odeznívá Covid, který dal v Kvasaru vzniknout řadě nových postupů. Začínáme testovat vlastní docházkový systém, technické řešení pro PERM se rozšiřuje o cloud, dále omlazujeme a rozšiřujeme tým. Tradiční podzimní dvoudenní konferenci pro mzdové účetní a personalisty přesunujeme do Olomouce, kde asi chvilku zůstaneme. Ve mzdách nám to hraje.

(Fotografie z Kvasarem pořádané dvoudenní konference v Olomouci.)

2019

Počet zaměstnanců se v krátké době navýšil o dalších deset – je nás přes čtyřicet. Celý tým se postupně výrazně omlazuje, zaškolujeme si nové kolegy na všech odděleních. Společnost je personálně i ekonomicky stabilní a má výhled dalšího růstu.

(Fotografie z firemní akce v zahradě vily.)

2017

Počet zaměstnanců přesáhl třicítku. Na zahradě sídla firmy jsme vybudovali "Domeček" - nové kancelářské prostory pro oddělení zpracování mezd. Přímo v sídle firmy se podařilo vytvořit novou počítačovou učebnu pro naše školení. Společně s dalšími pronajatými učebnami v několika dalších městech pořádáme školení daleko častěji i efektivněji. Výrazně se rozvíjí možnosti portálu PermWeb.

(Fotografie našeho současného sídla po přestavbě Domečku – v pozadí.)

2016

Začínáme realizovat projekt VÝVOJ NOVÝCH MODULŮ IS PERM3 A PERMWEB, který je spolufinancován Evropskou unií. Hlavním cílem projektu je vývoj a implementace nových modulů do stávajícího IS a jeho generační modernizace s výrazně rozšířenou funkcionalitou v oblasti docházky, automatizace procesů řízení HR, manažerského řízení a dalších souvisejících činností.

Více o projektu

2014

Přibíráme nové zaměstnance a díky tomu přecházíme na jiný styl řízení. Vznikají jednotlivá oddělení, vylepšujeme postupy poskytování uživatelské podpory. Je otevřena pražská kancelář, tak abychom byli blíže našim zákazníkům v Čechách.

(Fotografie pražské pobočky v Průmyslovém parku Harfa.)

2012

PERM 3 získává webovou nadstavbu PermWeb. Dostává se tak do povědomí manažerů i řadových zaměstnanců našich zákazníků. Velká chvíle PermWeb teprve přijde. Počet zákazníků přesáhl tisíc.

2009

Počet zaměstnanců překročil dvacítku. Pro nové sídlo firmy byla zakoupena a rozsáhle rekonstruována funkcionalistická vila, postavená podle návrhu architekta Plesníka v období protektorátu. Vila poskytla skvělé zázemí pro naši práci a navíc je pro potěchu oka obklopena pečlivě udržovanou zahradou.

2000

Nové tisíciletí jsme uvítali verzí PERM pro MS Windows. V té době jsme ještě netušili, že potrvá paralelní vývoj PERM pro DOS i Windows ještě mnoho následujících let. Rozšiřujeme tým mzdových účetní, které poskytují outsourcing mezd narůstajícímu počtu zákazníků. Celkový počet našich zákazníků dosáhl pěti set.

(Fotografie našeho současného sídla z období jeho zakoupení v roce 2008. Pohled na bývalou palírnu v zahradě s vilou v pozadí.)

1995

Dalším zaměřením se stala oblast životního prostředí, kde chyběla nabídka SW produktů pro potřeby orgánů státní správy a samosprávy (okresních úřadů, městských a obecních úřadů). I zaplnění tohoto bílého místa programem Ovzduší se ukázalo velmi prozíravým a správným rozhodnutím. Sídlo společnosti je nově přesunuto do pronajatých prostor na ul. Kvítková ve Zlíně. Firma má 10 zaměstnanců, počet zákazníků dosáhl 400.

(Fotografie našeho současného sídla z období jeho zakoupení v roce 2008. Hlavní vstup z ulice.)

1992

Od počátku se Kvasar orientoval na vývoj a prodej ekonomických SW produktů. K jejich vývoji byl vybrán produkt Pascal od fy Borland. I přes rychlé získávání klientů se vedení společnosti v roce 1992 rozhodlo k zásadní změně dalšího zaměření a rozhodlo o specializaci na problematiku personální a mzdové agendy. Byl položen základ systému PERM ve verzi pro DOS. Od tohoto okamžiku byla zahájena i spolupráce s několika dalšími SW společnostmi, které nabízely ekonomické agendy, ale scházela jim propracovanější část personalistiky a mezd.

(Fotografie našeho současného sídla z období jeho zakoupení v roce 2008. Exteriér i interiér byl takřka v původním stavu.)

1991

Společnost Kvasar byla založena jako privátní společnost fyzických osob v roce 1990. Od dubna 1991 je registrována jako společnost s ručením omezeným. Sídlo společnosti bylo v baťovském domku. Důvodem úspěchu bylo určitě to, že jádro společnosti tvořili lidé, kteří své práci obětovali všechen svůj čas a schopnosti. Podstatnou roli však také sehrála menší konkurence v oboru.

(Fotografie našeho současného sídla je ovšem z období jeho výstavby na počátku 40. let 20. stol., kdy si jej jako rodinnou vilu nechal zbudovat podnikatel Ludvík Malota.)

Podporujeme

Jsme rádi, že můžeme podpořit neziskové organizace z našeho regionu.