Přejít na obsah Přejít na navigaci

Nastavení cookies

Zde můžete nastavit používání souborů cookies podle vlastních preferencí.

Technické cookies

jsou nezbytné pro správné fungování webu. Technické cookies musí být vždy aktivní (nelze je individuálně deaktivovat), proto se pro jejich využívání souhlas neuděluje.

Analytické cookies

nám umožňují porozumět, jak web využíváte, abychom jej mohli zlepšovat. Analytické cookies umožňují měření výkonu webu (počtu návštěv a zdrojů návštěvnosti). Takto získaná data zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů ukazujících na konkrétního uživatele.

Personalizované cookies

ukládají informace o Vašem osobním nastavení webu. Personalizované cookies potřebujeme k tomu, abychom přizpůsobili web a jeho chování co nejvíce Vašim potřebám a zájmům.

Reklamní cookies

nastavují prostřednictvím tohoto webu naši reklamní partneři. Reklamní cookies nám umožňují zobrazovat takový obsah, který bude zajímavý a užitečný právě pro Vás.

23. 7. 2024

Kontrolní seznam pro příjem nového zaměstnance

Kontrolní seznam pro příjem nového zaměstnance

Mzdoví účetní, personalisté a všichni, kdo se podílí na procesu přijímání nového zaměstnance, ocení tuto užitečnou pomůcku.


Jedním z hlavních úkolů mzdového účetního a/nebo personalisty je zajištění hladkého procesu přijímání nových zaměstnanců. V každé organizaci má tento proces svá specifika, základní kroky jsou však shodné a proto jsme je pro vás shrnuli:

  1. Dokumenty a administrativa:

    • Zkontrolujte, zda máte všechny potřebné dokumenty pro uzavření pracovní smlouvy.
    • Ověřte si, že máte k dispozici potřebné informace a doklady - pro kontrolu všech potřebných náležitostí si stáhněte náš kontrolní seznam.
  2. Vybavení, pracovní prostředky a přístupová práva:

    • Zajistěte, aby nový zaměstnanec měl přístup k počítači, e-mailu a dalším firemním systémům.
    • Připravte pracovní stanici, telefon a další zařízení.
    • Zkontrolujte, že má k dispozici všechny potřebné prostředky a vybavení.
  3. Seznámení s firemní kulturou a pravidly:

    • Vysvětlete novému zaměstnanci firemní hodnoty, pravidla a očekávání.
    • Představte ho kolegům a nadřízeným.
  4. Zdravotní a bezpečnostní školení:

    • Ujistěte se, že nový zaměstnanec absolvoval školení týkající se bezpečnosti a zdraví při práci a všechna další nutná školení.
  5. Benefity a zaměstnanecké výhody:

    • Informujte nového zaměstnance o firemních benefitech, které může čerpat a využít.
  6. Najděte novému zaměstnanci "mentora":

  • Ideálně sdílný, ochotný a pozitivně naladěný kolega/kolegyně, který nováčka zasvětí i do neformálních struktur ve firmě či organizaci

 

Pamatujte, že každý nový zaměstnanec je jedinečný, a proto se snažte přizpůsobit proces jeho potřebám.
Přejeme vám úspěšné přijímání nových kolegů!